lördag 8 juni 2013

Dagens Outfit


Som kvinna i bloggvärlden så verkar det vara nästintill en oskriven lag om att man bör lägga upp en Dagens Outfit med jämna mellanrum. Ni vet, en sån där bild där man visar vilka kläder man har på sig just idag, och sen gör en liten lista om märke/inköpsställe. Ifall någon läsare tycker det är snyggt och vill köpa lika.

Jag är ju kvinna. Och jag bloggar. Så jag tänkte dra mitt strå till stacken jag också. Så här kommer den, Dagens Outfit.


* Hjälm med visir och hörselkåpor - Husqvarna
*Linne, som jag själv gnidit in med lite björknäver - NewBody
*Sporttopp - Stay in Place
*Sågskyddsbyxor - vintage
*Handskar - Ejendals (närproducerat!)
*Stövlar - Husqvarna
*Smink - All Natural made by Obefintligt.

3 kommentarer:

  1. Oh my.... Jag tror att jag är kär! ;-)

    SvaraRadera
  2. Härligt! Hoppas det går bra med sågandet!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det går.... varierat, är nog rätt ord! Men jag behöver övaövaöva. Tyvärr går det ju inte att gå och såga ner träd hur som helst, så jag får passa på när tillfälle ges.

      Radera